loading...
جمله های زیبا
lady p بازدید : 83 سه شنبه 03 خرداد 1390 نظرات (1)

می گویند شیشه احساس ندارد ،اما دارد.

زمانی گه شیشه ی اتاقم عرق کرده بود،اسم دو فرشته ای را از پیشم زود پر کشیدن را نوشتم ،

از درد گریست من هم شروع به گریستن کردم. چه سخت بود آن لحظه.

سخت است ،خیلی وقتی می بینی که همه پدر بزرگ و مادر بزرگ دارن.

ولی من.........

سخت است جمعه ها به جای آنکه بروی خانه یشان بروی سر مزارشان.........

خیلی..........

دلم برایشان تنگ است زیاد ................

تنها آرزویی که تا آخر مرگ دارم این است آن ها راببینم و مادرم از ته دل بخندد.

ای کاش می شد..............................

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط kiana در تاریخ 1348/10/11 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک
ای کاش...........................
پدر بزرگ مادر بزگشکلک
می دانم نیستید ولی می دانم .......


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لزومی نیست بدونی کیم تو فقط لذت ببر:).
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 288
  • کدهای اختصاصی

    كد آهنگ جدید

    پخش موزیك آنلاین